نایاب نت :آموزش موفقیت، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی

معمولا در مقالات و نوشته هایی که برای مطالعه رایگان در بخش وبلاگ سایت منتشر می کنیم ، چنین روشی را دنبال می کنیم ، یعنی سعی می شود با ارائه یک مطلب آموزشی یا ارائه اطلاعات به روز به کاربر ، ارزش و اعتبار سایت را نزد کاربران افزایش دهیم. این پلتفرم با ارائه پادکست ، مقالات ، محتوای ویدئویی همراه گام به گام مارکتر ها در مسیر بازاریابی شبکه های اجتماعی مختلف از جمله توییتر، فیسبوک، کلاب هوس ، لینکدین و تیک تاک می باشد. یکی از چند وبلاگ بازاریابی دیجیتال با یک رویکرد روشن در محتوا نویسی است. شاید خوب است که برای آشنایی بیشتر شما با دیجیتال مارکتینگ به معرفی چند ابزار معروف نیز اشاره کنیم. بسیاری از مخاطبان هدف شما هم شاید زمان لازم برای مطالعه مقالات چند هزار کلمه ای سایت شما را نداشته باشند؛ بسیار خوب راه برای تولید محتوای صوتی یا پادکست همیشه باز است.

مقالات راهنما این بلاگ بر اساس آخرین روند ها و تغییرات رسانه های اجتماعی است . CMI استراتژی های محتوا را از طریق مقالات خود در بالاترین سطح تدریس می کند. After Class، یا وعدهی «نگرشهای قدرتمند از سوی متخصصان صنعت برای مدیریت بهتر و رشد کسب و کارتان»، طیفی از محتواهای کاربردی را ارائه میکند، از بازاریابی و توصیهّهایی در باب نوشتن تا مشاورههای مالی، و همچنین نمونهّهایی از روند موجود، پروفایلهای شرکا، توصیههایی برای موسیقی و مطالعه و حتی بخشی برای وبینارها.

، چرایی نیاز به این خدمت را پیدا کنید. یکی ازمحبوب ترین مقاصد برای بازاریابان تجارت الکترونیک و صاحبان فروشگاه های اینترنتی می باشد.این پلتفرم نرم افزاری راه گشا و جامع برای تجارت الکترونیک است که همه چیزهایی که استارتاپ ها و شرکت ها برای شروع و رشد فروشگاه آنلاین خود به آن نیاز دارند را فراهم می کند. وبلاگ بافر به صاحبان کسب و کار و بازاریابان کمک می کند تا برند های موفق را بسازند و بیزینس ها خود را در رسانه های اجتماعی رشد دهند. بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در لیست ما، علاوه بر دانش تخصصی در این زمینه، نمونه کار های قوی و شایسته ای نیز دارند. درست است که فعالیت اینستاگرامی یا مدیریت شبکه های اجتماعی نیز بسیار پر سود و زود بازده است، اما همواره باید بدانید که وبسایت معتبر ترین ویترین آنلاین هر فروشگاه یا شرکتی است. اما اکنون رباتهای گوگل آنقدر قدرتمند و هوشمند عمل میکنند که میتوانند تشخیص دهند وبلاگ و سایت هر دو توسط یک IP و DSN مدیریت میشوند.

دیجیتال مارکتینگ چیست به همین منوال بسیاری از مشاغل سنتی که در مسیر دیجیتال شدن قرار نگرفتند، هم اکنون جز یادی در ذهن ها جایی ندارند. مشاغل دیگر نیز تولید محتوا را به­ عنوان یک کار جانبی درنظر گرفته و بازاریابی محتوا را اصلی اساسی در کسب و کار خود درنظر می­ گیرند. این وبسایت آموزش محتوا نویسی را به زیر شاخه هایی مانند داستان گویی،میکرونویسی،تبلیغ نویسی و بلاگ نویسی تقسیم بندی می کند.مزیت این وبسایت پوشش مراسم و سخنرانی های لایو بزرگان این رشته در قالب مقالات است. علاوه بر اینها مقالات و آموزش مناسبی برای شبکه ها اجتماعی و بلاگ نویسی در سایت وجود دارد. در بخش بلاگ شما مقالات را مشاهده می کنید.

مخاطب در کسب و کار های سنتی، محصول شما را بصورت کامل و در دسترس مشاهده می کند، اما در فضای آنلاین، مهارت آژانس دیجیتال مارکتینگ است که با فضای زیبا و مجلل، کالا را به مخاطب نمایش دهد. در این پست سعی شد تا بهترین وبسایت ها و ابزارها کمتر شناخته شده در تمام شاخه های دیجیتال مارکتینگ به شما معرفی شود هرچند موارد مفید دیگری برای یادگیری ، بررسی و رشد کسب و کار در فضای مجازی وجود دارد که ما به دلیل معروفیت و شناخت کامل مارکت دیجیتال این ابزار از ذکر آن خودداری کردیم مانند ابزارهایی که شرکت گوگل ارائه می دهد همچون گوگل ترند، سرچ کنسول ، گوگل آنالیتیکس و گوگل ادز. بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو یا به اختصار سئو همانطور که از نامش نیز پیداست، مسئولیت حساس صعود سایت شما به قله مرتفع صفحات سرچ گوگل را بر عهده دارد. خدمات تولید محتوا نیز یکی از پایه های اساسی دیجیتال مارکتینگ است.

رابین کری در سال 2007 وبسایت “سوشال مدیا تودی ” را تاسیس کرد. با سر زدن به این وبسایت یاد میگیرید محتوا ویروسی خود را تولید کنید ، امار بازدید ها خود تحلیل کنید و در چشم مخاطب قرار بگیرید. اگرکارشناس یا دنبال کننده اخبار در حوزه سئو هستید با مراجعه به این وبسایت مرجعی مناسبی برای دریافت اطلاعات خواهید داشت و از تحولات گسترده سئو ،آخرین آپدیت ها،بروز رسانی الگوریتم ها گوگل اگاهی خواهید یافت. هرگز نباید خدمات دیجیتال مارکتینگ را جدا از یکدیگر در نظر گرفت. Sees مخفف کلمه Software as a Service یکی از اصطلاحاتی است که در فضای مارکتینگ زیاد شنیده ایم و در مقابل واژه software as a product که در گذشته استفاده میشد قرار میگیرد.

اما لینک های شکسته می توانند مضر باشد . لینک های شکسته دلیل خطای 404 هستند، اما دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود لینک خراب تلقی شود. Backlinkoبر آموزش ساخت بک لینک و استراتژی های هوشمندانه سئو تمرکز دارد و با به روزرسانی مستمرتکنیک ها و ترفند ها بهینه سازی سایت به شما کمک می کند تا ترافیک بهتری برای سایت خود به دست آورید.از طریق این ابزار منبعی بسیار مهم برای ساخت محتوای با کیفیت سئو برای شما ایجاد می شود.برایان ادعا می کند تا به شما مواردی یاد می دهد تا سایت خود را در دو هفته مانند او بهینه سازی کنید. در زبان انگلیسی به آن User Experience یا به اختصار (UX) میگویند. به زبان ساده، سئو یعنی روند بهبود سایت شما جهت دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو(گوگل، بینگ) گفته می شود.

دربخش وبلاگ ، محتوای بسیاری از صنایع تجارت الکترونیک، راه حل های مورد استفاده مختلف و همچنین منابع رایگان را پیدا خواهید کرد. به غیر از سئو در بخش هایی نظیر تبلیغات کلیلکی،کانتت مارکتینک ، رسانه های اجتماعی،وبینار ها انلاین خدمات ویژه ای به طور رایگان در نظر گرفته شده است.حتی اگر درزمینه سئو و بازاریابی دیجیتال یا استفاده از شبکه های اجتماعی مبتدی هستید با استفاده از این آموزش ها می توانید دانش خود را افزایش دهید. خبرنامه های ایمیل : به صورت مداوم ارسال می شود تا به روزرسانی های منظم سایت مانند پست های جدید بلاگ، اخبار صنعت و غیره را به مشترکان ارائه دهد.

ماموریت وبلاگ این است که “راهنما و تور لیدر شما در جنگل انبوه رسانه های اجتماعی” باشد.این روز ها با افزایش شبکه ها مجازی و رقابت تنگاتنگ آنها صاحبان مشاغل به دنبال رقابت در فضای اینترنت هستند که بعضا باعث سردرگمی می شود. پیدا کردن این کلمات کلیدی و استفاده از آنها تایتل (title)، تگ ها (tags) و سایر قسمت های مقاله با توجه به تجربه کارشناس سئو و تولید کننده محتوا باعث بهبود سئو سایت شما می شود. برای مثال، تعداد لینکهایی که از سایر وبسایتها به یک صفحه در وبسایت شما وارد میشود، سئوی خارج از صفحه است. ابزارهای رایگان و پولی بسیاری برای بهبود سئوی وبسایت وجود دارد. تمرکز این وبسایت بیشتر بر روی بازاریابی محتوایی می باشد و هدفش کمک به تولید کنندگان محتوا برای ایجاد و پیاده سازی محتوا سئو شده و ویروسی درشبکه های اجتماعی می باشد .

بهترین شرکت های سئو، نمونه کار های متعددی دارند که شما میتوانید از طریق مشاهده آن ها، بهترین انتخاب را بکنید. از مهم ترین عوامل رتبه بندی یک سایت، سرعت بارگذاری صفحات آن سایت است. بدون داشتن استراتژی مناسب برای سئو سایت، مشتریان احتمالی شما ممکن است هرگز از تلاش های بی وقفه شما در جهت بازاریابی دیجیتال باخبر نشوند. مثلا یک مغازه، یک شرکت یا محلی فیزیکی، یک فروشگاه آنلاین که میتواند وبسایت یا شبکههای اجتماعی باشد و عموما به جز مواردی که به انبار نیاز دارند، محل خاصی را به خود اختصاص نداده است، فروشگاهی تلفنی که محلی فیزیکی دارد اما مشتریان به صورت مستقیم در رفت و آمد با آنجا نیستند، و نهایتا ترکیبی از همه اینها! این وبلاگ شامل تعداد زیادی مقاله جامع در زمینههای مختلف بازاریابی دیجیتال است. این وبلاگ به طور عمده در مورد به روز رسانی ها ،تغییرات الگوریتم ها و استراتژی های در دنیای رسانه های اجتماعی می نویسد.

دیجیتال مارکتینگ

اولین گام برای ورود به حوزهی بازاریابی دیجیتال، ارسال رزومه برای آگهیهای استخدام کارآموز دیجیتال مارکتینگ است. طراحی سایت پایه اصلی برای ورود به فضای دیجیتال است. اگر نیاز شما فقط تقویت حضور در شبکه های اجتماعی است، نیازی به هزینه برای تبلیغات چاپی یا طراحی اپ ندارید. برای موفقیت در شبکه های اجتماعی به دانش کاملی از هر پلتفرمی که استفاده می کنید، نیاز دارید. انجام بررسیهای مداوم و متناوب باعث می شود که نقصهای موجود در هر بخش به خوبی شناخته شود.

را جدا از یکدیگر در نظر گرفت.

سئو همواره در صدر خدمات دیجیتال شانار مارکتینگ جا میگیرد. وبسایتی برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ و سئو که هر آنچه می خواهید را در آن پیدا می کنید. هر فردی که اولین قدم های خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ بر می دارد باید Cognitive Seo را در ذهن خود نشانه گذاری کند. ایمیل مارکتینگ یکی از قدیمی ترین راه های دیجیتال مارکتینگ است که استفاده صحیح و موثر از آن سبب لید جنریشن عالی می شود. دلیل وجود بازاریابی محتوا در هر نقطه از جهان و خصوصا در ایران که توانایی راه اندازی آن را دارند، کمک و بهره گرفتن از انواع تکنولوژی دیجیتالی و اطلاعاتی است که به دلیل ساماندهی و هدایت فرآیند و فعالیتهای یک سازمان و یا کسب و کاری شکل میگیرد. هر چقدر محتوای تولید شده کیفیت بالاتری داشته باشند، مخاطبان و کاربران مدتزمان بیشتری در سایت آنها میگذرانند که یک نکته مثبت سئو و بازاریابی به حساب میآید.

متخصص دیجیتال مارکتینگ

امروزه رسانههای اجتماعی میتوانند تأثیر زیادی در روند ترافیک ارگانیک شما داشته باشند. البته استفاده از عکس های شخصی، کارمندان و مشتریان تأثیر بیشتری در تولید محتوای مؤثر شما خواهند داشت. با ابزاری مانند Google Analytics، Adobe Analytics و یا Google Data Studio سنجش میزان اثربخشی تبلیغات و یا کمپینهای بازاریابی وجود دارد و با ابزار معرفی شده و یا بسیاری از ابزار دیگر، میتوانید تصمیم بگیرید که استراتژی خود را تغییر دهید و یا با شیوه تبلیغاتی فعلی ادامه دهید. این روش، یکی از استراتژی هایی است که رقابت زیادی در آن وجود دارد. پیش از انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ، چرایی نیاز به این خدمت را پیدا کنید. نهایتا با بررسی آنها نوشیدن قهوه را انتخاب می کنید. خزنده های وب (web crawlers) که به آنها عنکبوت یا اسپایدر هم میگویند، ربات های اینترنتی هستند که در میان صفحات مختلف میخزند و آنها را بر اساس شاخص های مختلف، مرتب میکنند.

آنها محتوا نویسی و استراتژی های آن را بیش از هر وبلاگ دیگری با طیف وسیعی از تاپیک های متنوع پوشش داده اند. صاحب هر کسب و کار و محصولی که هستید اگر مخاطبان شما در دنیای دیجیتال خدمات شما را جستجو می کنند، پس شما هم با دانش دیجیتال مارکتینگ می توانید طرف دیگر این رابطه را کامل کنید. اگر شما در شبکه ها اجتماعی مختلف فعالیت دارید و در جستجوی یادگیری و درخشش بیشتر هستید به شما توصیه می کنم حتما سری به بافر بزنید.بافر محتوای قابل توجهی برای تمام شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک ، اینستاگرام، پینترست و توییتر به شما پیشنهاد می دهد. تنها ابزار ایرانی برای بررسی و تحلیل فنی و ساختاری سئو می باشد که توسط آقای شیرازی راه اندازی شده است.برای استفاده از سایت ها خارجی نیازمند پرداخت هزینه دلاری و داشتن کارت ها اعتباری می باشید که برای بسیاری مقدور نمی باشد اما جت سئو تحلیل فنی سایت را به طور کامل و مشابه سایت ها خارجی انجام می دهد .شما با وارد کردن آدرس بلاگ در صفحه اصلی تمام چک لیست های مورد نظر سئو را مشاهده می کنید .

بازاریابی محتوا

سئو یکی از موثر ترین روشهای تبلیغ کسب و کارتان است، اما بایستی برای رسیدن به نتیجه صبر و حوصله به خرج دهید. در نتیجه وجود یک استراتژیست خوب، میتواند نقش بسزایی در موفقیت فعالیتهای آژانس بازاریابی دیجیتال داشته باشد. این افراد با دنبال کردن جدول زمانی فعالیتهای شرکت به دنبال یک استراتژی تولید محتوای مناسب هستند که میتواند شامل محتوای ویدیوی نیز باشد. دسته دوم نیز کلماتی هستند که در مورد خرید و فروش مستقیم محصولات شما نیستند یعنی مخاطب تنها به دنبال اطلاعات میگردد.