۱۰ سایت برتر برای تحقیق و بررسی ارزهای دیجیتال میهن بلاکچین | نی نی سایت

۱۰ سایت برتر برای تحقیق و بررسی ارزهای دیجیتال میهن بلاکچین | نی نی سایت

رابط کاربری ساده ای دراد؛ جایی که معامله گران می توانند به تمام صرافی های دیگر در یک پلت فرم دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، Dash 2 Trade همچنین دارای یک سیستم هشدار است که کاربران را از ارزهای دیجیتال جدید با بیشترین پتانسیل آگاه می‌کند. فضای پیش فروش را پیگیری می‌کند تا به کاربران خود در ارزیابی پذیرش ارزهای دیجیتال در حال ظهور کمک کند.

۱۴. سایت خبری Invest In Blockchain

اکسچنج سیتکس با بهره‌گیری از تیم‌های تخصصی خویش در حوزه‌های گوناگون اعم از برنامه‌نویسی، پشتیبانی، تحلیل بازار و… توانسته پلتفرمی کاربردی ارائه کند. کاربران در این صرافی می‌توانند با خاطری آسوده در امن‌ترین بستر دیجیتالی ممکن، به خریدوفروش بیت‌کوین و سایر ارز‌های دیجیتال بپردازند. دیلی کوین به بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال پرداخته و به تازه‌واردان این عرصه آموزش می‌دهد که چگونه وارد بازار کریپتو شوند. کوین تلگراف یک نشریه خبری است که در موضوعات ارز دیجیتال و بلاکچین تخصص دارد. آنها اخبار فوری، راهنماها و نظرات کارشناسان در مورد جدیدترین پروژه‌ها را به همراه مقالات اختصاصی تیم تحریریه خود منتشر می‌کنند. جدید ترین اخبار بیت کوین، ارز دیجیتال و بلاک چین را از اطراف جهان تحت پوشش قرار می دهد.

آکادمی ارزدیجیتال راه‌اندازی شد؛ تخفیف ۳۰‌درصدی برای اولین دانشجویان!

بدون شک این پلتفرم مکانی برای جستجوی جواهرات پنهان و دستاوردهای بزرگ است. شما می‌توانید نتایج را بر اساس ارزش بازار، حجم، نقدینگی، شاخص‌های زنجیره‌ای مانند آدرس‌های فعال، مشترکین ردیت و موارد دیگر فیلتر کنید. علاوه بر این Messari مقالات تحقیقاتی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که مفید هستند. از سال 1390 که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد با برگزاری ۳۱ دوره جامع آموزشی بلند مدت، بیش از ۶۰۰۰ تحلیلگر را وارد بازار سرمایه کرده‌ایم.

در این قسمت می‌توانید اطلاعات و مقالاتی در مورد نوآوری و پیشرفت‌های شبکه بلاکچین اتریوم و دیفای ، همچنین اکوسیستم های بلاکچین و قرارداد هوشمند را مشاهده کنید. خبرنامه گلس‌نود با استفاده از داده‌های مالی و زنجیره‌ای، اطلاعاتی مبتنی بر ساختار بازار بیت‌کوین، اتریوم و دارایی‌های دیجیتال ارائه می‌کند. به این ترتیب، Shrimpy می تواند به صورت اختصاصی پورتفولیوی سرمایه گذار را خودکار کند. این پلتفرم همچنین می‌تواند برای کپی کردن استراتژی‌های دیگر معامله‌گران مستقر در پلتفرم استفاده شود.

بنابراین ویژگی منحصربه‌فرد Coinspeaker این است که شرکت‌های بلاکچینی را بررسی و بینش‌های ارزشمندی را در مورد نحوه سرمایه‌گذاری در آنها ارائه می‌کند. کوین دسک یک سایت خبری ارز دیجیتال است که مقالات مهم صنعت کریپتو، تجزیه و تحلیل‌های دقیق و نمایه‌های شرکت‌ها را منتشر می‌کند. شما در کوین دسک می‌توانید نوسانات قیمت و اینکه کدام کوین‌ها نوسان بیشتری داشتند را مشاهده کنید. بنابراین اگر می‌خواهید اطلاعاتی به‌روز در مورد همه پدیده‌های فضای کریپتو داشته باشید، سایت کوین دسک را توضیح آنها از دست ندهید. گفتنی است که قیمت بیت کوین در روز گذشته به اوج روزانه ۲۵,۱۱۶ دلار رسید؛ اما هم‌اکنون پس از کمی اصلاح در محدوده ۲۴,۲۳۰ دلار قرار دارد.

  • این پلتفرم دو طرح را برای استفاده پیشنهاد می‌کند که یکی ۲۹ دلار در ماه و دیگری ۷۹۹ دلار در ماه هزینه دارد.
  • صرافی OKX در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد که یک دفتر مرکزی در سیشل و دفاتر دیگری در سراسر جهان دارد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب پلتفرم تریدینگ ویو این است که معامله‌گران می‌توانند برای خود حساب کاربری ایجاد کرده و از این طریق تحلیل های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
  • سایت خرید و فروش ارز دیجیتال CoinEx که در دسامبر ۲۰۱۷ راه اندازی شد، دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار دارد.
  • اگر به دنبال مرجعی معتبر و دقیق برای مشاهده چارت‌ها، آخرین تغییرات رمز ارزها و یا داشتن پرتفوی با قابلیت شخصی‌سازی هستید، CoinMarketCap بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.
  • Glassnode یک ابزار تجزیه و تحلیل آن چین است که معیارهای مختلفی را ارائه می‌کند و بسیاری از رمزارزها مثل بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و همچنین بسیاری از توکن‌های DeFi و توکن‌های ERC-20 را پشتیبانی می‌کند.