PLC زیمنس لیست قیمت پی ال سی PLC S7 زیمنس قیمت CPU زیمنس اتوماسیون فرسان

PLC زیمنس لیست قیمت پی ال سی PLC S7 زیمنس قیمت CPU زیمنس اتوماسیون فرسان

ماژول‌های plc s7 400 دارای طراحی بلوکی هستند تا بتوان آن ها را در یک plc 1200 زیمنس رک قرار داد. این نوع از پی ال سی‌ها به صورت فشرده و با سایز کوچک طراحی می‌شوند و در کنار تجهیزات کنترلی قرار می‌گیرند. پی ال سی کوچک به منظور جایگزینی منطق‌های رله سخت افزاری، شمارنده، تایمر و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این مدل به صورت Compact عرضه شده و برنامه نویسی آن توسط نرم افزار Step7-Micro/Win نوشته شده است. در واقع در این نوع PLC تمام ورودی و خروجی‌‌ها به ماژول مرکزی متصل می‌شوند، اصولا این ماژول مرکزی در پشت پی ال سی رک قرار دارد. در این نوع پی ال سی‌ها معمولا ورودی و خروجی‌های بسیار زیادی وجود دارد یعنی حدودا 5000 ورودی و خروجی در آن‎ها دیده می‌شود.

  • یک ویژگی خوب که در PLCها دیده می‎‌شود این است که استهلاک مکانیکی ندارند بنابراین از طول عمر بالایی برخوردار هستند؛ و به صورت دوره‌ای احتیاجی به تعمیرات یا سرویس دهی ندارند.
  • در بین تمامی زبان ها از لدر دیاگرام و بلوکی به علت سادگی و نزدیکی به محیط های صنعتی استفاده بیشتری می شود.
  • این روزها کالاهای وارداتی از نوسان قیمت برخوردار هستند چرا که قیمت دلار به صورت لحظه‌ای دستخوش تغییرات می‌شود و این مسئله در تعیین قیمت نهایی پی‌ ال سی‌‎ها هم موثر واقع می‌شود.
  • برای آشنایی بیشتر با این برند، در ادامه به تفاوت محصولات این برند با دیگر برندها و عوامل موثر در فروش و قیمت پی ال سی های دلتا پرداخته شده است.

در واقع این PLCهای کوچک به خوبی می‌توانند کار پی ال سی‌های بزرگ را انجام دهند اما با محدودیت‌های ورودی و خروجی کمتر این کار را انجام می‌دهند. اصولا شرکت‌های مختلفی مینی پی ال سی‌ها را طراحی و تولید و سپس روانه بازار می‌کنند که اسم‌های متفاوتی هم برای آن‌ها در نظر می‌گیرند. هر پی ال سی دارای بخش‌های مختلفی است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حافظه، ورودی، پردازش و خروجی اشاره کرد. به وسیله سنسورهای دریافت، اطلاعات ورودی دریافت می‌شوند و سپس در حافظه ذخیره می‌شوند، پس از آن با توجه به فرمان‌هایی که در حافظه وجود دارد، تمام اطلاعات ورودی پردازش می‌شوند و در نهایت خروجی‌های مناسب ساخته می‌شوند. در پی ال سی‌ها یک رابط بین سخت افزار و کاربر وجود دارد که به آن زبان برنامه نویسی می‌گویند؛ هر پی ال سی که ساخته می‌شود از یک زبان برنامه نویسی خاص بهره‌ می‌برد.

این نام کاربری موجود است

به لطف بهره‌گیری از مجموعه‌ای از توابع یک‌پارچه شده، این سیستم‌ها قدرت بالایی داشته و در صورت افزایش وظایف، به‌راحتی می‌توان آنها را با ماژول اضافی گسترش داد. دستگاه‌های موجود در این سری در صنایع نساجی، ماشین‌های بسته‌بندی، کارخانجات ساخت ابزارآلات،‌ سیستم‌های نصب و صنایع برق و مکانیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. لطفا برای دریافت قیمت انواع پی ال سی زیمنس و گرفتن موجودی PLC با واحد فروش تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید. با پارت نامبر 6ES7312-1AD10-0AB0 کارت cpu زیمنس از سری محصولات زیمنس میباشد .برای آگاهی از لیست قیمت plc زیمنس s7 با سایت تماس حاصل فرمایید. کنترل کننده بصورت ماژولار یکی از راه حل های نوآورانه در صنعت به حساب می اید.

انواع plc siemens

نمونه پی ال سی‌ دیگری که در شرکت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود پی ال سی‌های مجتمع است. در ساختار این پی ال سی‌ها پردازنده، ورودی و خروجی، تغذیه و همه و همه در یک باکس طراحی شده‌اند. اندازه و ابعادی که برای این نوع پی ال سی‌ها در نظر گرفته شده است بزرگ‌تر از مینی پی ال سی‌ها است و حتی حجم خیلی وسیع‌تری از ورودی و خروجی‌ها را به خوبی دریافت می‌کنند. به منظور برنامه‌نویسی پی ال سی s7-1200زیمنس باید از نرم‌افزار Step 7 Basic استفاده کرد. این نرم‌افزار، محیطی ساده و در عین حال کاربردی دارد؛ همچنین قابلیت‌های مختلفی ازجمله پیکبربندی پنبل‌های صنعتی، شبکه کردن و… را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نرم‌افزار به منظور بالا بردن راندمان کاری، دارای دو محیط متفاوت Project view و Portal view است.

قیمت PLC S7 200 زیمنس از سری S7-300 پایینتر بوده و البته دارای کاربردهای وسیعی است. زیمنس یکی از شناخته شده ترین برندهای تولیدکننده PLC در دنیاست و به نوعی در ایران نیز جزء پرطرفدارترین برندهای صنعتی این حوزه است. در این پست میخواهیم به صورت جامع به بررسی و ارائه قیمت plc در ایران بپردازیم. آماده مشاوره به شما عزیزان در جهت انتخاب و خرید انواع تجهیزات صنعتی متناسب با شرایط و نیاز شما می‌باشند. در حال حاضر نرم‌افزار ISPSoft تنها بر روی ویندوز قابل اجرا است و با لینوکس سازگار نیست. بنابراین در صورتی که می‌خواهید در سیستم‌عامل‌های دیگر از این نرم‌افزار استفاده کنید، نیاز به نصب ماشین مجازی و اجزای موازی سیستم‌عامل‌ها خواهید داشت.

مهمترین نکته‌ای که باید بدانید این است که پی ال سی جزء کالاهای گران صنعتی محسوب میشود. PLC‌های معمولی هم حتی برای شروع کار بسیار گران هستند، اغلب بیش از 1000 دلار برای سخت‌افزار و نرم‌افزار نیاز می‌باشد. با این وجود برخی از PLC‌ها را می‌توانید با کمتر از 100 دلار با نرم‌افزار رایگان دریافت کنید. پی ال سی های سری 300 به سادگی توسط نرم افزار TIA PORTAL برنامه نویسی می‌شوند. این شرکت فعالیت های خود را در زمینه برند های زیر در قالب فروش، خدمات پس از فروش، آموزش و اجرای پروژه های صنعتی ارائه می نماید. معمولا در صنایع غذایی هم از انواع پی ال سی‌ها به منظور عصاره گیری، بسته بندی و …

پی ال سی‌های s کمپانی زیمنس دارای ویژگی‌هایی همچون انعطاف پذیری و قدرت بسیار بالا برای کنترل کردن تجهیزات مختلف در یک سیستم صنعتی است. درصد بالایی از سهم PLC در اختیار برند زیمنس است و به علت کیفیت بالایی که دارد سبب شده که در صنایع کوچک و بزرگ از مارک زیمنس برای PLC خود استفاده کنند. در ضمن به دلیل فراوانی قطعات این محصول به راحتی قابل تهیه است، به عنوان برند تاپ کشور در حال فعالیت است؛ البته پی ال سی زیمنس انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم. قیمت پی ال سی PLC S زیمنس به دلیل هدفمند بودن شرکت زیمنس جهت ارتقاء در فروش پی ال سی PLC S زیمنس و اقتصادی کردن هر آنچه بیشتر PLC های خود و کسب سهم بیشتر در صنعت دارای بازه قیمت مناسبی با توجه به قابلیت های آن است. خطوط تولید صنایع مختلف در سراسر جهان امروزه به صورت گسترده از پی ال سی استفاده می کنند.

CPU استانداردی که برای سری AS طراحی شده است، دارای پردازنده‌های 32 بیتی است که می‌توانند سرعت را به طور قابل‌توجهی افزایش دهند. این سری از پی ال سی دلتا قابلیت پشتیبانی از 1024 خروجی و ورودی را دارد و برای کنترل موقعیت بسیار دقیق ال 8 محور مورد استفاده قرار می‌گیرد. سری AH از جمله کنترل‌کننده‌هایی است که برای برنامه‌های سطح بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سری از انواع پی ال سی دلتا ترکیبی از ساختار سخت‌افزاری مدولار را ارائه می‌دهد که می‌توانند عملکردهای بسیار پیشرفته را به صورت یکپارچه ارائه دهند. این سری از انواع پی ال سی delta دارای بلوک‌های عملکردی مختلف، قیمت بسیار عالی و ماژول‌های توسعه‌دهنده فراوان است.

سخت‌افزار simatic PLC s همراه با سیستم نرم‌افزاری Step7 Basic عرضه شد. در این نرم‌افزار، بسته‌ی نرم افزاری SIMATIC Win CC Basic همراه نرم‌افزار برنامه نویسی plc بود. پی ال سی S زیمنس نسبت به سایر مدل‌های پی ال سی زیمنس، از قابلیت نصب آسان و راحت‌تر برخوردار است.