خرید تتر Tether ، فروش تتر ، قیمت USDT صرافی رابکس-تترفا

کیف پول‌های نرم افزاری گزینه‌ای منعطف تر و رایگان برای ذخیره سازی Tether USDT، البته با نگرانی‌های امنیتی هستند. یکی از کیف پول‌های نرم افزاری مناسب برای ذخیره ارز دیجیتال تتر، کیف پول MyEtherWalletاست که هم در نسخه دسکتاپ و هم در نسخه موبایل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اومنی والت نیز یک کیف پول تحت وب است که از ارز دیجیتال USDT پشتیبانی می‌کند. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد کنترل دارایی‌های خود را در دست بگیرند.

خرید تتر Tether ، فروش تتر ، قیمت USDT صرافی رابکس-تترفا

شما با خرید تتر در همین صفحه، از بسیاری از خدمات وبسایت کیف پول من نظیر پشتیبانی 24 ساعته در صورت بروز هرگونه مشکلی، بهره‌مند خواهید شد. تتر یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین اتریوم و بیت کوین است که با واحد اختصاری سایت تتر USDT شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال در رده استیبل کوین‌ها قرار می‌گیرد به این معنا که پشتوانه خاصی دارد؛ آن هم دلار آمریکا! به واسطه پشتوانه تتر، قیمت این رمزارز همواره ثابت و برابر با یک دلار آمریکاست. ارزهای دیجیتال بازار پرنوسانی دارند از این رو عده‌ای به ایده داشتن ارز دیجیتالی با ارزش ثابت فکر کردند.

در این شرایط سرمایه شما همان 35 هزار دلار باقی می‌ماند و متضرر نمی‌شوید و همچنان می‌توانید به راحتی تترهای خود را به ارزهای دیجیتالی دیگر تبدیل کنید. روش دیگر استفاده از صرافی تبدیل این است که می‌توانید با تبدیل پول خود به صورت مستقیم به ارز دیجیتال تتر از بازار حرفه‌ای برای خرید USDT استفاده کنید. در این باید وارد بخش تبدیل تومان به تتر شوید، تعداد توکن مورد نظر خود را برای خرید و قیمت مورد نظر را مشخص کنید و منتظر بمانید تا یکی از فروشندگان با قیمت شما موافقت کند.

خرید ارز دیجیتال تتر از صرافی اکس اونیکس

لیبرا فیسبوک (اکنون دیم) و کوین جی پی‌ام مورگان معروف‌ترین نمونه‌های ارزهای دیجیتال خصوصی آینده هستند. این توکن بیش از نیم دهه در این مرحله وجود داشته است، به این معنی که تقریباً همه آن را می شناسند و مایلند آن را در ازای سایر ارزهای دیجیتال معامله کنند. به عنوان مثال، یک معامله گر تایلندی می تواند از جفت ارز BTC/USDT برای تجارت با شخصی از آرژانتین یا نیجریه استفاده کند بدون اینکه حتی از آن اطلاع داشته باشد.

تتر می‌تواند یک جایگزین عالی برای دلار برای بسیاری از اهداف، از جمله حواله‌های بین‌المللی و تجارت ارز دیجیتال بدون تبدیل مجدد به دلار باشد. با این حال، در ظاهر، تتر دارای ویژگی‌های هر ارز دیجیتال سنتی است. همانطور که قبلا ذکر شد، توکن‌های تتر بر روی بلاک چین های موجود صادر می شوند. در واقع، USDT در طول سال‌ها بر روی هشت پلتفرم مختلف بلاک چین از جمله بیت‌کوین، اتریوم و ترون منتشر شده است.

به طوری که گاهی اوقات در شرایطی که بازار رمزارزها دچار نوسانات قیمتی شدید می شود، بهتر است دارایی های رمزارزتان را فروخته و به تتر تبدیل کنید. وقتی دارایی شما در قالب تتر باشد، در امنیت کامل بوده و دچار نوسانات قیمتی نخواهد شد. به این ترتیب تتر به شما کمک می کند در مواقعی که وضعیت مارکت ناپایدار است، از دارایی هایتان مراقبت کنید.

آیا تتر گزینه خوبی برای سرمایه گذاری است؟

با این حال، از آنجایی که تتر ادعا می‌کند که هر USDT باید با یک دلار آمریکا پشتیبانی شود، مقدار توکن‌ها توسط ذخایر نقدی واقعی شرکت محدود خواهد شد. ارز دیجیتال USDT توسط Tether Limited ایجاد شد تا به عنوان دلار دیجیتال عمل کند. هر توکن به ارزش 1.00 دلار و با پشتوانه ذخایر فیزیکی دلار آمریکا فعالیت می‌کند. تقریباً در همان زمان، تعداد زیادی از شرکت‌های فناوری و موسسات مالی توکن‌هایی را معرفی کردند که عملکرد استیبل کوین‌ها را تقلید می‌کنند.

  • این شرکت برای پشتیبانی از ده ها ارز دیجیتال منحصر به فرد رشد کرده است و بیش از 4900 کارمند در سراسر جهان دارد.
  • درست است که ما همیشه به شما توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید، تحقیقات کافی بخصوص از صرافی‌ها را انجام دهید.
  • همانطور که می دانید در کشور های در حال توسعه همیشه نوسانات واحد پول وجود دارد .
یکی قیمت بسیار مناسب دارد اما پشتیبانی ضعیف، یکی پشتیبانی خوبی دارد اما سرعت انجام تراکنش‌ها پایین است، یکی سرعت تراکنش‌های بالایی دارد اما امن نیست. رابکس سعی کرده است با توجه به تمامی این فاکتورها به بهترین سایت خرید تتر تبدیل شود.. به این صورت که ابتدا باید کیف پول تتر خود را شارژ کنید و تترتان را به کیف پول رابکسیتان ارسال کنید. سپس از طریق مبدل به تب فروش بروید و مقدار مورد نظر را وارد کرده و معامله را تایید کنید.. Tether ادعا می‌کند که همواره با حساب‌های ذخیره فیات خود ارزش تترهای در گردش را پشتیبانی می‌کند و برای اثبات این ادعا مرتبا حساب ذخیره فیات خود را حسابرسی می‌کند. با استفاده از الگوریتم prove of reserve هر شخصی می‌تواند مقدار توکن USDT در گردش را با استفاده از ابزارهای معرفی شده در omnichest.info بر روی بلاک چین بیت کوین بررسی کند.

پروتکل این ارز دیجیتال اجازه نمی دهد بیشتر از بیست و یک میلیون واحد بیت کوین توسط ماینرها ایجاد شود. از آن جایی که قیمت بیت کوین بسیار بالاست، شاید فکر کنید این موضوع در معاملات آن تاثیرگذار است. در صورتی که این طور نبوده و برای حل این مشکل، بیت کوین را به قسمت های کوچک تری تبدیل کرده اند که واحدهای جزئی مثل ساتوشی را شکل می دهند. در حقیقت کوچکترین واحد قابل تقسیم بیت کوین که یک فرد می تواند از آن برخوردار باشد، چیزی معادل ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۲ بیت کوین است.

کیف پول‌های برتر

برای مثال، اگر می‌خواهید Tether را بخرید، بفروشید یا معامله کنید، در اکثر برنامه‌های رمزنگاری برتر موجود است. حجم معاملات به این معنی است که در خرید و فروش Tether خود در هر زمان که بخواهید مشکلی نداشته باشید. حال که با فرآیند خرید و فروش تتر آشنا شدید اگر موافقید راجع به ارز دیجیتال تتر بیشتر توضیح دهیم.