بهترین رستوران های تهران برای یک شکمگردی اساسی

برای کفپوش رستوران استفاده کنید. یکی از عوامل مهم معماری داخلی، نوع کفپوش انتخابی رستوران است شما میتوانید از پارکت، سنگفرش و… یکی از اصول اصلی طراحی رستورانهای مدرن استفاده از نور ملایم و آثار هنری است. از جمله ساختمانهایی که سعی دارند از سبکی هنری برای دیزاین داخلی استفاده کنند جاهایی مانند گالری های هنری یا کافی شاپها هستند که طراحی داخلی با آجر نما برای آن ها میتواند محشر باشد. ب: نور پردازی با تاکید بر فضا یا یک شئ خاص: در این روش نور بر المانهای خاص در کافه ی شما تاکید می کند مثلاً یک نقاشی سنتی و یا اثر هنری لوکس. ج: نورپردازی تزئینی: این روش نورپردازی به نمایش جزئیات طراحی داخلی کافی شاپ میپردازد و آنها را نمایان میکند. در اکثر رستورانهای مدرن، برای رنگآمیزی از رنگ قهوهای استفاده میکنند؛ زیرا این رنگ فضا را صمیمی و جذاب میکند. اگر قصد دارید از سبک کلاسیک استفاده کنید باید از نقاشیهای تاریخی، صنایعدستی برای دکوراسیون داخلی استفاده نمایید.

رنگ ارتباط مستقیم با روحیه اشخاص دارد؛ بنابراین سعی کنید از رنگهای جیغ استرسآور یا کسلکننده برای رنگآمیزی رستوران خود استفاده طراحی داخلی رستوران ایرانی نکنید. تا زمانی که تجربه شکست در یک آشپزخانه صنعتی با طراحی غلط را تجربه نکنید اهمیت طراحی آشپزخانه صنعتی، برای شما نمایان نمی گردد. رستوران لوکس طلایی یکی از بهترین رستوران های تهران از گذشته تا کنون است که توانسته با طعم غذاهای بینظیر خود مشتریانی همیشگی داشته باشد. علاوه بر نکات گفته شده، یکی از نکات قابل توجه در انتخاب رنگ در طراحی داخلی کافیشاپ این است که علاوه بر رنگ مناسب، نسبت به کارگیری رنگها را نیز توجه داشته باشیم. انتخاب هوشمندانه خواهد بود به هدف اینکه دکوراسیون فست فود خود را زیباتر کنیم. یکی از مهمترین بخش های جلوه دادن به فضای تراس و معطرو شاعرانه کردن آنجا استفاده از گیاهان مخصوص و گلها و گلدانهای آپارتمانیست حتی درخچه ها فضای خنک و آرامی را در تراس ایجاد خواهند کرد .

اصول طراحی داخلی رستوران

اغلب رستورانهای خانوادگی با رنگ ملایم و آرامبخش نقاشی شده که هدف از این کار جذب جوانان است. عرضه غذاهای متنوع نیازمند تقویت زیر ساخت و امکانات رستورانها و سبب شکلگیری هرچه بیشتر رستورانهای لاکچری شده است.در رستوران های لاکچری تهران دکوراسیون، پرسنل و ابزار پذیرایی نیز بهاندازه غذا اهمیت دارند و سر آشپز در اغلب رستورانهای بینالمللی با توجه به سبک غذای ارائه شده غیر ایرانی و با مدارک معتبر جهانی است. به همین ترتیب, مشاهده دورنمایی که درآن گیاهان بدون آرایش خاصی قرار گرفته و انواع مختلف گلها و درختان درآن یافت میشود, مسلماً محیط غیر رسمی داخل رستوران را به مشتری القا میکند. یکی دیگر از نکات مهم دکوراسیون داخلی نورپردازی فضا است که نورپردازی ملایم فضا را خیلی رمانتیک میکند و مشتری در هنگام صرف غذا لذت زیادی خواهند برد. اگر دنبال صرف غذایی لذیذ و اصیل ایرانی در منطقه پیروزی و نیروهوایی هستید، رستوران درویش میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

دکوراسیون داخلی رستوران مراکشی

یک طراحی مینیمال و مدرن که ترجیح داده از کابینت های بدون دستگیره استفاده کنه! اغلب افرادی که برای صرف غذا به فست فود می آیند ترجیح می دهند صندلی که روی آن می نشیند راحت باشد. برخی از افراد ترجیح میدهند بعد از صرف غذا کمی استراحت کرده، سپس رستوران را ترک کنند، تختها میتوانند به میزان کافی راحتی را در اختیار مشتریان قرار دهند. البته برخی از افراد استفاده از وسایل روشنایی مرسوم و مد روز را برای روشنایی بیشتر ترجیح می دهند. برای تزیین داخل رستوران از شمع، لوستر، تابلوهای شیک و باشکوه استفاده کنید. استفاده از رنگهای تیره برای ایجاد فضای صمیمانه و عاشقانه بهترین گزینه میباشد.

دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی این رستوران با سبک کلاسیک و مدرنی که دارد، هرآنچه که شما از لوکس بودن انتظار دارید و حتی بیشتر از آن را برآورده میکند. این کار به طراحی دکوراسیون کافی شاپ های کوچک کمک میکند و چشم انداز محیط را دلباز و صمیمی میکند. آینههای رنگی در کنار آینههای سفید میتوانند تالار هر رستورانی را به یک تالار شاهانه تبدیل کنند. باید در نظر داشته باشید که نورپردازی خارجی فضای کافیشاپ نیز به اندازه نورپردازی داخلی اهمیت دارد. نکته مهمی که در نورپردازی این اماکن وجود دارد این است که سعی کنید برای هر میز، تقسیم نوری داشته باشید. پس از آژانس ها در ایران بپرسید که لیدرها کجا منتظر هستند.به هتل رفتیم که از اول مشخص بود هتل خوبی است. سرستون و پاخور در این کابینت ها نقش و نگار بیشتری داره و به طور کلی مجلل تر از کابینت های خارجی است.

طراحی داخلی رستوران

از مهمترین و اصلیترین نکته برای جلب رضایت مشتری نحوه ارائه خدمات گارسون و کیفیت غذا است. یکی از بهترین رستورانهای منطقه فرشته، رستوران پارک وی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده و از دلایل شهرت این رستوران خصوصاً در بین جوانان میتوان به موقعیت مکانی خوب، قیمت متوسط غذاها و کیفیت بسیار بالای غذا اشاره کرد. سازه چوبی سبک ، ساخته شده از تخته سه لایه مخروطی در بالای آن ، به دیوارها چسبانده شده است. رنگ تخته سه لا و سفیدی با سبز تکمیل شده است که با محصولات سازگار با محیط زیست و مارک های مرتبط است. یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون داخلی، جنس و مدل میز، صندلی و مبل یا کاناپه رستوران می باشد، زیرا نه تنها در راحتی مشتری بلکه در دیزاین داخلی بسیار تاثیرگذار می باشند، طراحان حرفه ای با در نظر گرفتن المان های اصلی فضای طراحی شده، می توانند میز، صندلی و مبلمان رستوران متناسب و تکمیل کننده ای طراحی کنند.

نورپردازی باید به نحوی باشد که در طول روز بیشتر از نور طبیعی استفاده شود و در هنگام شب و تاریکی هوا از نورپردازی مصنوعی استفاده شود. برخی از افراد هستند که علاقه دارند ساعات کافه نشینی خود را رو بروی پنجره ای سپری کنند. چنانچه قصد تاسیس یا بازسازی یک رستوران سنتی را دارید این مطب را تا انتها بخوانید تا با طراحی رستوران سنتی و اصول طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی آشنا شوید. اگر تا به اینجای مطلب را مطالعه کرده باشید، احتمالاً به این نکته پی بردهاید که طراحی یک رستوران شامل مجموعهای از موارد مختلف میگردد. علاوه بر این رنگهای روشن آرامش را برای افراد ایجاد میکنند و به عنوان یکی از بهترین طیف رنگی برای دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها انتخاب شدهاند، رنگهایی از جمله: عاج فیلی، بژ، سفید، زرد روشن، و خاکستری روشن.

دکوراسیون داخلی رستوران کافی شاپ اما از آنجایی که این رنگها بسیار روشن میباشند ممکن است که در مدت زمان طولانی آزار دهنده نیز باشد. بیشتر بخش روشن تر طیف رنگ قهوه ای طرفدار داره. کابینت آشپزخانه موجود در تصویر بالا در کنار مزایای زیادی که داره، از جمله طرح کابینت آشپزخانه زیبا و مناسب، جزیره بسیار کاربردی و وجود قفسه های مربوط به کتاب، معایبی هم داره. همون طور که در این مدل و مدل های قبلی دیدین، کابینت های بدون دستگیره در طراحی مدرن کاربرد خیلی زیادی پیدا کرده اند. اما دیگر خبری از کابینت فلزی در اکثر اون ها نیست و کابینت های مختلف از جمله ام دی اف، جای کابینت های فلزی گالوانیزه رو گرفتن. اما در ادامه باید بگوییم که از چه رنگهایی نباید در دیزاین کافیشاپ استفاده کنیم. اگر مکان رستوران که نقش تعیین کننده در سبک معماری رستوران دارد درست طراحی شده باشد و از طراحیهای یکنواخت و تقلیدی استفاده نشده باشد در چنین مواردی, مشتری فضای رستوران را بر خلاف ذهنیتی که از قبل در مورد تریاها و رستورانهای یکنواخت و خسته کننده داشته میبیند و جذب محیط رستوران میشود.

به همین دلیل برای داشتن یک طراحی امروزی و شیک بهتر میباشد از نورهای متناسب با طراحی صفحه رستوران به کار گرفت. الف: نورپردازی محیطی: در این سبک نور بصورت یکدست در محیط پخش میشود و این نوع نورپردازی زیر بنای نورهای بعد است.. اگر کافه منویی نوآورانه از غذاها و نوشیدنی های فوق العاده را ارائه می دهد، و هر دوی آنها یکی خواهد بود، طراحی فضای داخلی به سبک کاملاً متفاوت انجام می شود. طراحان مجبور بودند با مشکل فضای معماری کوچک و محدود روبرو شده و ظرفیت رستوران را برای پنجاه نفر طراحی کنند ، زیرا این مورد نیاز سرمایه گذار بود. اگر چنین شرایطی رخ دهد کارکرد اعضای آشپزخانه با مشکل روبرو میشود. انتخاب تم خوب نشاندهنده طراحی داخلی شیک بوده که با سبک بهکار رفته باید همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

طراحی داخلی رستوران مدرن

از طرف دیگر، چنین خصوصیتی باعث می شود تا افراد یک مکان و محل نشستن مورد علاقه خود را به محل همیشگی برای صرف غذا در این رستوران انتخاب نمایند. طراحان سعی كردند پلاستیک را در فرآیند طراحی بسته بندی از بین ببرند ، با این حال ، این زنجیره هنوز كوچك است تا از شر آن كاملاً خلاص شود و یك ماده مناسب طراحی شده برای تولید لیوان نوشابه های گازدار ایجاد كند. این اولین شعبه از رستورانهای زنجیره ای اکو بوده است. صاحبان این رستوران، خواستار دکوراسیون و فضایی بودند که گویای منوی رستوران برگر، بال سوخاری، سوشی، غذاهای ایتالیایی، منوی کودک باشد. طراحان می توانند با به کارگیری اندک این رنگ در فضای کافه جذابیت ایجاد کنند، اما در طیف وسیع علاوه بر این که جذاب نیست، بلکه کسل کننده هم میباشد.

اگر شما میخواهید رستورانی با تم سنتی عربی تاسیس نمایید، چند کار مشترک با دیگر تمها برای انجام دادن وجود دارند از جمله در نظر گرفتن مساحت مناسب، چیدن میز و صندلی براساس تخمین تعداد مشتریان و فضای مطلوب آنجا، چیدمان وسایل و آکسسوار با نظم و سلیقه و … در بعضی مواقع نوع رستوران تعیینکننده نوع طراحی دکوراسیون داخلی رستوران است بهعنوانمثال در رستورانهایی غذای دریایی سرو میشود، تم خاصی را در طراحی داخلی رعایت میکنند. بعضی از آنها دارای فضای باز کاربردی هستند که از آن استفاده نمیکنند. صندلی ها از تخته سه لا ساخته شده اند و هر عنصر با استفاده از دستگاه فرز برش داده شده و سپس با چسب به هم چسبیده اند. همانطور که در بالا اشاره کردیم دکوراسیون داخلی رستوران را میتوان به سه دسته سبک رستوران مدرن، سبک رستوران کلاسیک و سبک رستوران سنتی تقسیمبندی کرد.

طراحی داخلی رستوران سنتی

استفاده از جوهر چاپی کمپوست سازی را قادر می سازد و هیچ تاثیری در کیفیت آن ندارد. آمفی تئاتر آب و آتش که در گلستان حضرت ابراهیم واقع است، یک پوشش غشایی ۷۰۰ متر مربعی است که یک گرادیان را سایه اندازی میکند، گنجایش این گرادیان ۷۵۰ نفر است. بهتر است چیدمان مبلمان در فست فود ، به گونه ای باشد که در وهله اول هر گروه مشتری فضای اختصاصی خود را داشته باشد و در عین حال از کل فضای سرویس دهی به مشتری بهترین استفاده صورت پذیرد تا بتوان به بالا ترین سطح بازدهی دست یافت. دکوراسیون داخلی و نورپردازی کافه باید به نحوی باشد که هم مشتری را به داخل فضا جذب کند و هم باعث شود تا مشتری دوباره و دوباره به کافی شاپ شما بازگردد. از عمدهترین عوامل جذب مشتری در هر رستورانی میتوان به نورپردازی، دکوراسیون داخلی، نحوه خدمات کارکنان، کیفیت غذا و…

مسلماً مکان دارای نقش تعیین کننده در سبک معماری رستوران است. اگر قرار باشد که یک کافه دارای یک دکوراسیون و دیزاین داخلی خاص و چشم نواز باشد سبک ترکیبی صنعتی و کلاسیک می تواند یک گزینه ایده آل باشد. کانتینرها ظاهر عجیب و رنگ بندی جالبی دارند، سازه های کانتینری که اغلب برای کافه هایی به سبک صنعتی استفاده میشوند که امروزه طرفداران زیادی دارد. براساس مطالعات مشخص شده که رنگ ها بر خلق و خوی افراد تاثیر به سزایی دارند و هر چقدر در طراحی داخلی رستوران خود از رنگ هایی با تناژهای متفاوتی استفاده کنید به همان اندازه بر روحیه مشتریان فعلی خود تاثیر می گذارید. آن چه که در طراحی دکوراسیون رستوران مدرن حائز اهمیت می باشد، استفاده از المان هایی با طراحی ساده می باشد.

معمولا طراحی داخلی رستوران را میتوان به سه نوع کلاسیک، مدرن و سنتی تقسیمبندی کرد. در این مطلب شما را با معماری و فضای داخلی آشنا میکنیم. اما اگر تنالیتههای این طیف رنگی زیاد به کار ببرید ممکن است که فضای شما را گرفته و کسل کننده سازد، رنگهای زرشکی، قهوهای، بنفش، آبی و سبز تیره از جمله رنگهای مناسب برای طراحی کافه هاست. یکی از دلایل منع به کارگیری این رنگ میتوان به این اشاره کرد که رنگ آبی در هیچ یک از غذاها دیده نمی شود و ممکن است که مشتریان اشتهای خود را از دست دهند. تحقق این امر ممکن نیست مگر با برخورداری از دکوراسیون و نورپردازی متفاوت در کافی شاپ. دیوارهای این رستوران ها از بلوک های بتونی پوشیده از پارچه ژئوتکستایل ساخته شده است.

برندهای معروف بسیاری از عناصر کلاسیک برای دکوراسیون داخلی رستوران وجود دارد. ترکیبی از عناصر ، مانند انتخاب مناسب مواد ، طیف گسترده ای از رنگ و جزئیات به طراحان اجازه داد تا جلوه ای بی نظیر از زیبایی های مدرن و ظریف را بدست آورند. رنگهای روشن اغلب برای دیزاین فضاهای کوچک به کار میروند تا بزرگتر جلوه کنند. همواره باید سعی کرد که تضاد های را در رنگ آمیزی یک فست فود یا رستوران دقت کنیم تا این تضاد ها جلوه و جذابیت خاصی به مکان مورد نظر بدهند و باعث جلب توجه بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر گردد. رنگها میتوانند به مشتریان انرژی دهد، اشتهای آنها را تحریک کند و به علاوه استفاده صحیح آنها فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه میدهد. ایده اصلی ایجاد یک طراحی سازگار با محیط زیست و استفاده از مواد تجزیه پذیر بوده است. در ادامه ما به شما 8 ایده عالی در مورد نحوه طراحی داخلی کافه رستوران ها را نشان خواهیم داد.

دکوراسیون داخلی رستورانهای سنتی